System Komputerowej Ewidencji Publikacji

Strona główna   |   Skorowidz nazwisk   |   Raporty   |   Przesyłanie plików źródłowych   |   Kategorie osiągnięć naukowych   |   Dyscypliny naukowe   |   Wyloguj PBN
 
Więcej
z którymkolwiek ze słów
ze wszystkimi słowami
skonstruuj wyrażenie logiczne Pomoc
 

Wyniki wyszukiwania

Szukanie: w opisie bibliograficznym
Wprowadzona fraza: {Edukacja studia badania innowacje}
Opublikowane w latach: 1960 - 2019
Grupowanie: brak
Znaleziono: 53 ( spośród około 63317 )

Strona: Poprzednia [1] 2[3] [4] [5] [6] Następna
[11] Wokół możliwości porozumienia aksjologicznego nauczycieli i uczniów w szkole / Ewa Pasterniak-Kobyłecka // Edukacja: studia, badania, innowacje .- 2011, nr 1, s. 70--77, ISSN: 0239-6858, : bibliogr.tab.
Kod: CZR-ERIH    BibTeX   (pkt: 10)
[AWCZ-15604] [data modyf: 12-04-2011 14:03]

[12] Nauczycielskie koncepcje nadawania znaczeń wiedzy uczniów i postrzegania jej źródeł / Agnieszka Nowak-Łojewska // Edukacja: studia, badania, innowacje .- 2011, nr 1, s. 61--69, ISSN: 0239-6858, : bibliogr.
Kod: CZR-ERIH    BibTeX   (pkt: 10)
[AWCZ-15603] [data modyf: 12-04-2011 14:01]

[13] Edukacja seksualna / Zbigniew Izdebski, Krzysztof Wąż // Edukacja: studia, badania, innowacje .- 2011, nr 1, s. 47--60, ISSN: 0239-6858, : bibliogr.
Kod: CZR-ERIH    BibTeX   (pkt: 10)
[AWCZ-15602] [data modyf: 12-04-2011 14:00]

[14] Miejsce szkoły w cyberprzestrzeni edukacyjnej / Grażyna Miłkowska // Edukacja: studia, badania, innowacje .- 2011, nr 1, s. 41--47, ISSN: 0239-6858, : bibliogr.tab.
Kod: CZR-ERIH    BibTeX   (pkt: 10)
[AWCZ-15601] [data modyf: 12-04-2011 13:58]

[15] Świadomość aksjologiczna i podmiotowość etyczna (refleksje o i dla edukacji szkolnej) / Mirosław Kowalski, Daniel Falcman // Edukacja: studia, badania, innowacje .- 2011, nr 1, s. 35--41, ISSN: 0239-6858, : bibliogr.
Kod: CZR-ERIH    BibTeX   (pkt: 10)
[AWCZ-15600] [data modyf: 12-04-2011 13:56]

[16] Aksjologiczne podstawy edukacji szkolnej / Lech Sałaciński // Edukacja: studia, badania, innowacje .- 2011, nr 1, s. 25--35, ISSN: 0239-6858, : bibliogr.
Kod: CZR-ERIH    BibTeX   (pkt: 10)
[AWCZ-15599] [data modyf: 12-04-2011 13:54]

[17] Refleksyjność strukturalna i autorefleksyjność w rozważaniach o szkole / Iwona Kopaczyńska // Edukacja: studia, badania, innowacje .- 2011, nr 1, s. 17--25, ISSN: 0239-6858, : bibliogr.
Kod: CZR-ERIH    BibTeX   (pkt: 10)
[AWCZ-15598] [data modyf: 12-04-2011 13:52]

[18] Proces boloński a priorytet jakości kształcenia nauczycieli w Polsce / Inetta Nowosad, Mirosław S. Szymański // Edukacja: studia, badania, innowacje .- 2010, nr 3, s. 5--22, ISSN: 0239-6858, : bibliogr.
Kod: CZR-ERIH    BibTeX   (pkt: 10)
[AWCZ-15152] [data modyf: 05-11-2010 09:33]

[19] Kulturen der Bildung, 21. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (Kultury edukacji, 21 Kongres Niemieckiego Towarzystwa Nauki o Wychowaniu). Drezno 16-19 marca 2008 roku / Inetta Nowosad, Bożena Kempa // Edukacja: studia, badania, innowacje .- 2009, nr 1, s. 126--128, ISSN: 0239-6858,
Kod: ROZ-3    BibTeX   (pkt: 0)
[AWCZ-13861] [data modyf: 29-05-2009 13:25]

[20] Znaczenie szkoły w niemieckiej debacie publicznej / Inetta Nowosad // Edukacja: studia, badania, innowacje .- 2005, nr 3, s. 59--70, ISSN: 0239-6858,
Kod: CZR-ERIH    BibTeX   (pkt: [?] )
[AWCZ-10409] [data modyf: 07-08-2015 10:21]

Strona: Poprzednia [1] 2[3] [4] [5] [6] Następna

Czas generacji strony: 0,03 s.


kontakt techniczny: skep@bu.uz.zgora.pl
© 2001-2019 Uniwersytet Zielonogórski