System Komputerowej Ewidencji Publikacji

Strona główna   |   Skorowidz nazwisk   |   Raporty   |   Przesyłanie plików źródłowych   |   Kategorie osiągnięć naukowych   |   Dyscypliny naukowe   |   Wyloguj PBN
 
Więcej
z którymkolwiek ze słów
ze wszystkimi słowami
skonstruuj wyrażenie logiczne Pomoc
 

dr Mariusz Kruk
Wydział: Wydział Humanistyczny
Jednostka: Instytut Neofilologii
Okres: cały dorobek (zarejestrowany w systemie)
Znaleziono: 29 pozycji bibliograficznych w wybranym okresie
20 pozycji bibliograficznych za ostatnie 4 pełne lata
Punkty: 84 (punkty pracownika za ostatnie 4 pełne lata bez podziału na współautorów)
WZ-ROZ: 48 (4,8)    CZASOP: 32 (4,57)    INNE-REC: 4 (2)
(w nawiasach średnia ilość punktów pracownika w ramach danej kategorii)

4,2 (średnia punktów za ostatnie 4 pełne lata bez podziału na współautorów)
84 (punkty pracownika za ostatnie 4 pełne lata z podziałem na współautorów)
WZ-ROZ: 48 (4,8)    CZASOP: 32 (4,57)    INNE-REC: 4 (2)
(w nawiasach średnia ilość punktów pracownika w ramach danej kategorii)

4,2 (średnia punktów za ostatnie 4 pełne lata z podziałem na współautorów)
Uwagi: (*) - gwiazdka przy nazwisku autora z UZ oznacza, że w danej publikacji podano afiliację autora inną niż UZ.

[N] - liczby punktów w nawiasie kwadratowym [ ]. Pojawia się przy artykułach w czasopismach, które opublikowano przed rokiem 2009. Dla tych publikacji system podaje liczbę punktów, która obowiązywała w roku 2009 niezależnie od roku publikacji.

[?] - znak zapytania zamiast liczby punktów. Pojawia się przy artykułach w czasopismach. Sygnalizuje, że w systemie SKEP nie znaleziono wyceny punktowej danego czasopisma na ministerialnej liście czasopism punktowanych.

Szczegółowe zasady obliczania punktów za publikacje w systemie SKEP znajdują się tutaj.


2. Rozdziały w monografiach, podręcznikach, skryptach, publikacje konferencyjne w wydawnictwach książkowych (Rozdziały w wydawnictwach zwartych) (WZ-ROZ)

[1] Factors Influencing Willingness to Communicate in English in Second Life / Mariusz Kruk
// W: Pathways to language, culture, communication and identity / pod red. E.Woodward-Smith, H.A. Lankiewicz, M. Godlewskiej .- Gdańsk : Wydawnictwo Ateneum - Szkoły Wyższej, 2016 - s. 59--73 .- ISBN: 9788361079361
Kod: MOR-ANG    BibTeX   (pkt: 5)
[WZCZ-18803] [data modyf: 23-02-2017 09:12]
[2] Investigating the changing nature of boredom in the English language classroom: Results of a study / Mariusz Kruk
// W: Nowy wymiar filologii / red. nauk. Aneta Dłutek, Danuta Pietrzak . t. 1 .- Płock : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku, 2016 - s. 252--263 .- ISBN: 9788361601586
Kod: MOR-ANG    BibTeX   (pkt: 5)
[WZCZ-18443] [data modyf: 01-12-2016 10:02]
[3] The Impact of Using Internet Resources and Browser-based Virtual Worlds on the Level of Foreign Language Anxiety / Mariusz Kruk
// W: CALL for Openness / ed. by Mariusz Marczak and Jarosław Krajka .- Frankfurt am Main : Peter Lang, 2016 - (Studies in Computer Assisted Language Learning ; Vol. 2) - s. 103--121 .- ISBN: 9783631696422    DOI: 10.3726/978-3-653-06756-9
Kod: MOR-ANG    BibTeX   (pkt: 5)
[WZCZ-18742] [data modyf: 13-02-2017 09:18]
[4] CALL vs. traditional grammar instruction: The case of the past simple tense / Mariusz Kruk
// W: Insights into Technology Enhanced Language Pedagogy / eds. Anna Turula, Beata Mikołajewska .- Frankfurt am Main : Peter Lang Edition, 2015 - (Gdansk Studies in Language ; Vol. 4) - s. 67--78 .- ISBN: 9783631656693
Kod: MOR-ANG    BibTeX   (pkt: 5)
[WZCZ-16980] [data modyf: 01-07-2015 13:16]
[5] Willingness to communicate in English in Active Worlds / Mariusz Kruk
// W: CALL for Bridges between School and Academia / Anna Turula, Maria Chojnacka (eds.) .- Frankfurt am Main : Peter Lang Edition, 2015 - (Studies in Computer Assisted Language Learning ; Vol. 1) - s. 129--142 .- ISBN: 9783631663356
Kod: MOR-ANG    BibTeX   (pkt: 5)
[WZCZ-17318] [data modyf: 10-11-2015 10:52]
[6] Refleksja nad uczeniem się gramatyki na lekcjach języka angielskiego z wykorzystaniem zasobów Internetu i świata wirtualnego / Mariusz Kruk
// W: Refleksja w uczeniu się i nauczaniu języków obcych / red. Małgorzata Baran-Łucarz .- Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2014 - s. 221--234 .- ISBN: 9788322934623
Kod: MOR-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[WZCZ-16990] [data modyf: 03-07-2015 13:04]
[7] The Use of Internet Resources in Developing Autonomy in Learning English Pronunciation: A Qualitative Study / Mariusz Kruk, Mirosław Pawlak
// W: Classroom-oriented Research : Achievements and Challenges / Mirosław Pawlak, Jakub Bielak, Anna Mystkowska-Wiertelak (eds.) .- Berlin : Springer, 2014 - s. 169--184 .- ISBN: 9783319001876
Kod: MOR-ANG    BibTeX   (pkt: 5)
[WZCZ-15873] [data modyf: 24-02-2014 09:22]
[8] Using online resources in the development of reading and listening skills in English lessons / Mariusz Kruk
// W: Culture and Creativity in Discourse Studies and Foreign Language Pedagogy / ed. Emilia Wąsikiewicz-Firlej, Hadrian Aleksander Lankiewicz, Anna Szczepaniak-Kozak .- Piła : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile, 2014 - s. 223--237 .- ISBN: 9788362617418
Kod: MOR-ANG    BibTeX   (pkt: 5)
[WZCZ-16129] [data modyf: 27-06-2014 08:23]
[9] Autonomia, sprawność mówienia, różnice indywidualne - wyniki projektu badawczego / Mariusz Kruk, Elżbieta Tomczyk
// W: Rola dyskursu edukacyjnego w uczeniu się i nauczaniu języka obcego / pod red. Mirosława Pawlaka .- Poznań - Kalisz : Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM w Kaliszu, Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu, 2013 - s. 229--248 .- ISBN: 9788362135264
Kod: MOR-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[WZCZ-15905] [data modyf: 17-03-2014 11:43]
[10] Virtual worlds, Internet resources, motivation: The results of a research project / Mariusz Kruk
// W: Perspectives on Foreign Language Learning / ed. by Łukasz Salski, Weronika Szubko-Sitarek .- Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013 - s. 167--182 .- ISBN: 9788379690329
Kod: MOR-ANG    BibTeX   (pkt: 5)
[WZCZ-15988] [data modyf: 22-04-2014 07:35]
[11] Rozwijanie autonomii ucznia za pomocą zasobów Internetu - prezentacja wyników jakościowych badania eksperymentalnego / Mariusz Kruk
// W: Autonomia w nauce języka obcego - uczeń a nauczyciel / red. Mirosław Pawlak .- Poznań - Kalisz - Konin : Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM w Kaliszu, 2011 - s. 313--326 .- ISBN: 9788362135998
Kod: ROZ-2    BibTeX   (pkt: 0)
[WZCZ-15328] [data modyf: 14-05-2013 11:28]
[12] The Use of the Internet and Instant Messengers in Assisting the Acquisition of Speaking Skills in English Lessons / Mariusz Kruk
// W: Speaking and Instructed Foreign Language Acquisition / ed. by Miroslaw Pawlak, Ewa Waniek-Klimczak and Jan Majer .- Bristol - Buffalo - Toronto : Multilingual Matters, 2011 - (Second Language Acquisition) - s. 258--267 .- ISBN: 9781847694119
Kod: MOR-ANG    BibTeX   (pkt: 5)
[WZCZ-15327] [data modyf: 14-05-2013 08:50]
[13] Wykorzystanie internetowych narzędzi autorskich w nauczaniu językow obcych / Mariusz Kruk
// W: Wykorzystanie nowoczesnych technologii w dydaktyce języków obcych / pod red. Mirosława Pawlaka i Bartosza Wolskiego .- Poznań - Kalisz - Konin : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Koninie, 2011 - s. 91--102 .- ISBN: 9788388335686 .- [brak afiliacji UZ]
Kod: ROZ-2    BibTeX   (pkt: 0)
[WZCZ-15326] [data modyf: 10-05-2013 11:35]
[14] Rola nauczyciela i ucznia w klasie językowej a rozwijanie autonomii ucznia za pomocą internetu / Mariusz Kruk
// W: Problemy współczesnej dydaktyki językow obcych / pod red. Mirosława Pawlaka, Marka Derenowskiego i Bartosza Wolskiego .- Poznań - Kalisz : Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM w Kaliszu, 2009 - s. 237--248 .- ISBN: 9788362135066
Kod: ROZ-2    BibTeX   (pkt: 0)
[WZCZ-15329] [data modyf: 16-05-2013 09:03]
3. Artykuły w czasopismach (CZASOP)

Uwaga!. Pokazane w nawiasach liczby oznaczają całkowitą wartość punktową danej publikacji. W przypadku publikacji wieloautorskich poszczególni jej autorzy otrzymują tylko pewną część tych punktów, zgodnie z odpowiednimi zasadami obowiązującymi na UZ.
[1] Prospective teachers' experiences in using second life for learning and teaching english / Mariusz Kruk // Teaching English with Technology .- 2017, Vol. 17, issue 1, s. 73--88, ISSN: 1642-1027, : bibliogr.rys.summ.
Kod: CZR-WYKAZ    BibTeX   (pkt: 9)
[AWCZ-21014] [data modyf: 13-02-2017 09:12]
[2] Temporal fluctuations in foreign language motivation: Results of a longitudinal study / Mariusz Kruk // Iranian Journal of Language Teaching Research .- 2016, Vol. 4, 2, s. 1--17, ISSN: 2322-1291, : bibliogr.tab.wykr.summ.
Słowa kluczowe: changes in motivation, foreign/second language motivation, interest and involvement
Kod: CZR-ZAG    BibTeX   (pkt: 4)
[AWCZ-20517] [data modyf: 20-10-2016 10:38]
[3] Variations in motivation, anxiety and boredom in learning English in Second Life / Mariusz Kruk // The EUROCALL Review .- 2016, Vol. 23, No. 1, s. 25--39, eISSN: 1695-2618, : bibliogr.tab.summ.
Słowa kluczowe: Changes in motivation, anxiety and boredom, learning English in Second Life, virtual worlds
Kod: CZR-ZAG    BibTeX   (pkt: 4)
[AWCZ-20092] [data modyf: 25-05-2016 09:33]
[4] Practicing the English Present Simple Tense in Active Worlds / Mariusz Kruk // International Journal of Computer-Assisted Language Learning and Teaching (IJCALLT) .- 2015, Vol. 5, Issue 4, s. 52--65, ISSN: 2155-7098, , eISSN: 2155-7101,
Słowa kluczowe: Active Worlds, EFL, Present Simple Tense, Quasi-Experimental Study
Kod: CZR-ZAG    BibTeX   (pkt: 4)
[AWCZ-19241] [data modyf: 03-09-2015 13:03]
[5] Wpływ świata wirtualnego Active Worlds na motywację uczniów do porozumiewania się w języku angielskim / Mariusz Kruk // Konińskie Studia Językowe .- 2015, Vol. 3, No. 4, s. 431--450, ISSN: 2353-1983, , eISSN: 2353-5148, : bibliogr.tab.summ.
Słowa kluczowe: changes in motivation, communication in english, motivation, virtual worlds
Kod: CZR-WYKAZ    BibTeX   (pkt: 6)
[AWCZ-20093] [data modyf: 25-05-2016 10:10]
[6] Rozwijanie autonomii ucznia za pomocą światów wirtualnych / Mariusz Kruk // Konińskie Studia Językowe .- 2014, tom 2, nr 4, s. 365--383, eISSN: 2353-5148,
Kod: ANK3_13_16    BibTeX   (pkt: 0)
[AWCZ-19029] [data modyf: 21-02-2017 09:46]
[7] The use of Internet resources and browser-based virtual worlds in teaching grammar / Mariusz Kruk // Teaching English with Technology .- 2014, Volume 14, Issue 2, s. 51--66, ISSN: 1579, : bibliogr.
Kod: CZR-WYKAZ    BibTeX   (pkt: 10)
[AWCZ-18109] [data modyf: 29-07-2015 11:16]
[8] Helping students to learn the English second conditional by blending Internet resources with virtual worlds: The results of a study / Mariusz Kruk // The JALT CALL Journal .- 2013, Vol. 9, No. 3, s. 241--257, ISSN: 1832-4215,
Kod: CZR-ZAG    BibTeX   (pkt: 4)
[AWCZ-17825] [data modyf: 21-07-2015 12:59]
[9] Using Internet Resources in Teaching English Subsystems: An Autonomous Approach / Mariusz Kruk(*) // Journal of Language Teaching and Research .- 2012, Vol., No. 6, s. 1088--1097, ISSN: 1798-4769, : bibliogr.tab.wykr.summ.
Słowa kluczowe: Internet resources, autonomy, computer technology, teaching English subsystems
Kod: CZR-ZAG    BibTeX   (pkt: 4)
[AWCZ-17277] [data modyf: 11-07-2014 10:20]
[10] Using online resources in the development of learner autonomy and english pronunciation: the case of individual learners / Mariusz Kruk(*) // Journal of Second Language Teaching & Research .- 2012, Vol 1, No 2, s. 113-142 .- http://pops.uclan.ac.uk/index.php/jsltr/article/view/28
Słowa kluczowe: autonomy, individual learners, online resources, past tense -ed ending, pronunciation instruction
Kod: CZR-ZAG    BibTeX   (pkt: 4)
[AWCZ-17330] [data modyf: 11-07-2014 10:27]
[11] Wykorzystanie internetu w rozwijaniu autonomii ucznia - wyniki badania ankietowego / Mariusz Kruk(*) // Neofilolog: Badania glottodydaktyczne w praktyce .- 2010, nr 35, s. 221--232, ISSN: 1429-2173, : bibliogr.tab.wykr.summ.
Kod: CZR-WYKAZ    BibTeX   (pkt: 6)
[AWCZ-17292] [data modyf: 11-07-2014 10:23]
4. Publikacje recenzowane w innych wydawnictwach ciągłych (INNE-REC)

Uwaga!. Pokazane w nawiasach liczby oznaczają całkowitą wartość punktową danej publikacji. W przypadku publikacji wieloautorskich poszczególni jej autorzy otrzymują tylko pewną część tych punktów, zgodnie z odpowiednimi zasadami obowiązującymi na UZ.
[1] The Dynamic Nature of Autonomy in Foreign Language Learning / Mariusz Kruk // W: CORELL: Computer Resources for Language Learning .- 2014, 4, s. 58--70, ISSN: 1988-1746,
Słowa kluczowe: Internet resources, autonomous changes, autonomy in foreign language learning, browser-based virtual worlds, learning grammar,

Kod: CIA-ZAG    BibTeX   (pkt: 4)
[AWI-9914] [data modyf: 07-09-2015 12:34]
[2] Wykorzystanie wirtualnych światów w rozwijaniu autonomii ucznia oraz jej wpływ na naukę czasu przeszłego / Mariusz Kruk // W: Konińskie Studia Językowe .- 2013, tom 1, nr 2, s. 183--199, eISSN: 2353-5148,
Kod: ANK4_13_16    BibTeX   (pkt: 0)
[AWI-9781] [data modyf: 21-02-2017 11:36]
[3] The development of learner autonomy through internet resources and its impact on english language attainment / Mirosław Pawlak, Mariusz Kruk(*) // W: Studia Anglica Posnaniensia. An International Review of English Studies .- 2012, vol. 47/2-3, s. 69--91, ISSN: 0081-6272, : bibliogr.summ.
Kod: CIA-ERIH    BibTeX   (pkt: 12)
[AWI-9570] [data modyf: 11-07-2014 10:31]
5. Materiały konferencyjne (KONF)

[1] Boredom in practical english language classes: insights from interview data / Joanna Zawodniak, Mariusz Kruk, Jonathan Chumas // W: Interdisciplinary views on the English language, literature and culture : a scientific celebrating the 10th anniversary of English philology at the University of Zielona Góra held under the honorary patronage of the Rector of the University of Zielona Góra, prof. dr hab. inż. Tadeusz Kuczyński. Zielona Góra, Polska, 2016 .- ZIelona Góra : University of Zielona Góra, 2016, s. 42 .- ISBN: 9788394656904 .- [abstract]
Kod: ROZ-5    BibTeX   (pkt: 0)
[KONF-22383] [data modyf: 19-12-2016 09:40]


kontakt techniczny: skep@bu.uz.zgora.pl
© 2001-2016 Uniwersytet Zielonogórski