System Komputerowej Ewidencji Publikacji

Strona główna   |   Skorowidz nazwisk   |   Raporty   |   Przesyłanie plików źródłowych   |   Kategorie osiągnięć naukowych   |   Dyscypliny naukowe   |   Wyloguj PBN
 
Więcej
z którymkolwiek ze słów
ze wszystkimi słowami
skonstruuj wyrażenie logiczne Pomoc
 

dr hab. Roman Sapeńko
Wydział: Wydział Humanistyczny
Jednostka: Instytut Filozofii
Okres: cały dorobek (zarejestrowany w systemie)
Znaleziono: 75 pozycji bibliograficznych w wybranym okresie
17 pozycji bibliograficznych za ostatnie 4 pełne lata
Punkty: 58,94 (punkty pracownika za ostatnie 4 pełne lata bez podziału na współautorów)
WZ-ROZ: 23,94 (2,99)    CZASOP: 27 (9)    INNE-REC: 4 (2)    KONF: 4 (2)
(w nawiasach średnia ilość punktów pracownika w ramach danej kategorii)

3,47 (średnia punktów za ostatnie 4 pełne lata bez podziału na współautorów)
58,94 (punkty pracownika za ostatnie 4 pełne lata z podziałem na współautorów)
WZ-ROZ: 23,94 (2,99)    CZASOP: 27 (9)    INNE-REC: 4 (2)    KONF: 4 (2)
(w nawiasach średnia ilość punktów pracownika w ramach danej kategorii)

3,47 (średnia punktów za ostatnie 4 pełne lata z podziałem na współautorów)
Uwagi: (*) - gwiazdka przy nazwisku autora z UZ oznacza, że w danej publikacji podano afiliację autora inną niż UZ.

[N] - liczby punktów w nawiasie kwadratowym [ ]. Pojawia się przy artykułach w czasopismach, które opublikowano przed rokiem 2009. Dla tych publikacji system podaje liczbę punktów, która obowiązywała w roku 2009 niezależnie od roku publikacji.

[?] - znak zapytania zamiast liczby punktów. Pojawia się przy artykułach w czasopismach. Sygnalizuje, że w systemie SKEP nie znaleziono wyceny punktowej danego czasopisma na ministerialnej liście czasopism punktowanych.

Szczegółowe zasady obliczania punktów za publikacje w systemie SKEP znajdują się tutaj.


1. Monografie naukowe, podręczniki akademickie, skrypty (Wydawnictwa zwarte) (WZ)

[1] Reklama ak transkul'turnij fenomen / Roman Sapeńko .- Kiiv : Deržavna akademia kerivnih kadriv kul'turi i mistectv, 2008 .- 35 s.
Kod: ROZ-1    BibTeX   (pkt: 0)
[WZ-8878] [data modyf: 13-01-2009 08:08]
[2] Iskusstvo reklamy v sovremennoj kul'ture / Roman Sapeńko .- Kiiv : Międzynarodowa Fundacja W. Horovitza, 2005 .- 295 s. .- ISBN: 9669562198
Kod: MON-NANG    BibTeX   (pkt: 20)
[WZ-7355] [data modyf: 07-08-2015 10:22]
[3] Filozofia w schematach pojęciowych : dla laików i nie tylko. Cz.1 / Lilianna Kiejzik, Roman Sapeńko .- Toruń : Wydaw. Adam Marszałek, 1999 .- 75 s. : bibliogr.rys.wykr. .- ISBN: 8371744250
Kod: MON-NANG    BibTeX   (pkt: 20)
[WZ-2741] [data modyf: 07-08-2015 10:20]
2. Rozdziały w monografiach, podręcznikach, skryptach, publikacje konferencyjne w wydawnictwach książkowych (Rozdziały w wydawnictwach zwartych) (WZ-ROZ)

[1] Mitologizacyjne praktyki reklamy / Roman Sapeńko
// W: Mitologizacja człowieka w kulturze i literaturze iberyjskiej i polskiej / red. Wojciech Charchalis i Bogdan Trocha .- Zielona Góra : Pracownia Mitopoetyki i Filozofii Literatury UZ, 2016 - s. 589--602 .- ISBN: 9788394050610
Kod: MOR-ANG    BibTeX   (pkt: 5)
[WZCZ-18633] [data modyf: 25-01-2017 13:08]
[2] Eststyka - mit - neomit / Roman Sapeńko
// W: Mitologizacja kultury w polskiej i iberyjskiej twórczości artystycznej* / red. Wojciech Charchalis i Bogdan Trocha .- Zielona Góra : Pracownia Mitopoetyki i Filozofii Literatury UZ, 2015 - s. 55--69 .- ISBN: 9788394050689
Kod: MOR-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[WZCZ-17167] [data modyf: 01-10-2015 13:57]
[3] Transhumanistyczna idea E-człowieka w filmie "Ona" / Roman Sapeńko
// W: Homo moralis - homo creativus : Prace dedykowane Profesorom Zdzisławowi Kalicie, Krzysztofowi Kaszyńskiemu / red. nauk. i oprac. Joanna Dudek i Stefan Konstańczak .- Zielona Góra : Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2015 - s. 133--147 .- ISBN: 9788378422013
Kod: ROZ-2    BibTeX   (pkt: 0)
[WZCZ-17303] [data modyf: 09-11-2015 10:38]
[4] U źródeł wrażliwości estetycznej / Roman Sapeńko
// W: Uczelnia miejscem sztuki / red. nauk. Artur Pastuszek .- Zielona Góra : Instytut Sztuk Wizualnych UZ, 2015 - s. 106--124 .- ISBN: 9788393629060
Kod: MOR-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[WZCZ-17696] [data modyf: 21-03-2016 09:54]
[5] Mit jako fundament tożsamości człowieka w kontekście koncepcji A. F. Łosiewa / Roman Sapeńko
// W: "Homo mythicus" - mityczne wzorce tożsamości* / pod red. Haliny Kubickiej, Grzegorza Trębickiego i Bogdana Trochy .- Zielona Góra : Pracownia Mitopoetyki i Filozofii Literatury UZ, 2014 - s. 279--289 .- ISBN: 9788394050641
Kod: MOR-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[WZCZ-16508] [data modyf: 06-08-2015 12:17]
[6] Mit oraz mitologizowanie państwa w reklamie i propagandzie / Roman Sapeńko
// W: Mitologizacje państwa w kulturze i literaturze iberyjskiej i polskiej* / red. Wojciech Charchalis i Bogdan Trocha .- Zielona Góra : Pracownia Mitopoetyki i Filozofii Literatury UZ, 2014 - s. 35--51 .- ISBN: 9788394050603
Kod: MOR-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[WZCZ-16453] [data modyf: 16-12-2014 13:03]
[7] Estetyka w kontekście transformacji ludzkiej zmysłowości / Roman Sapeńko
// W: Kultura jako problem filozofii : Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Janowi Kurowickiemu / pod red. Tadeusza Borysa i Adama Płachciaka .- Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2013 - s. 63--72 .- ISBN: 9788376953939
Kod: MOR-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[WZCZ-15618] [data modyf: 28-10-2013 10:11]
[8] Świat medialny jako przestrzeń pojawiania się - próba zastosowania idei antropologii politycznej Hannah Arendt / Roman Sapeńko
// W: Terytoria kultury - topografia obecności* / red. nauk. Artur Pastuszek, Stefan Konstańczak .- Zielona Góra : Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2013 - s. 183--194 .- ISBN: 9788378420798
Kod: MOR-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[WZCZ-15553] [data modyf: 27-09-2013 08:27]
[9] K voprosu o pol'skih issledovaniah tvorčestva Grigoria Savviča Skovorody / Roman Sapeńko
// W: Polskie badania filozofii rosyjskiej : przewodnik po literaturze / red. Lilianna Kiejzik, Jacek Uglik . Cz. 1 .- Warszawa : Aletheia, 2009 - s. 31-39 .- ISBN: 9788387045632
Kod: MOR-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[WZCZ-11866] [data modyf: 07-04-2010 08:34]
[10] Komunikat 5 : promocja edukacji w promocji województwa lubuskiego / Ewa Sapeńko, Roman Sapeńko
// W: Architektura ekopromocji w turystyce regionu Lubuskiego : biokomunikaty / red. Ilona Politowicz .- Zielona Góra : Oficyna Wydaw. Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2008 - s. 90--101 .- ISBN: 9788374811460
Kod: MOR-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[WZCZ-10087] [data modyf: 08-05-2008 12:33]
[11] Estetična teoria v konteksti transkul'turnich procesiv ta estetizacii / Roman Sapeńko
// W: Mul'tiversum : filosofs'kij al'manach . 64 .- Kiiv : Akademičnij Centr "Analitika", 2007 - s. 222-230
Kod: MOR-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[WZCZ-10097] [data modyf: 12-05-2008 08:45]
[12] Masove suspil'stvo i zarodženna masovoi kul'turi (Aleksis Tokvil' "Pro demokratiu v Americi") / Roman Sapeńko
// W: Aktual'ni filosofs'ki ta kul'turologicni probl'emi sucasnosti : zbirnik naukovich prac .- Kiiv : Vidavničij Centr KNLU, 2006 .- 18 - s. 157--163
Kod: MOR-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[WZCZ-9823] [data modyf: 07-08-2015 10:21]
[13] Mistectvo v sviti reklami / Roman Sapeńko
// W: Aktual'ni problemi istorij, teorij ta praktiki chudozn'oj kul'tury : al'manach .- Kiiv : Vidavničij Centr KNLU, 2006 - (Zbirnik Naukovih Prac) .- Vipusk 17 - s. 130--138
Kod: MOR-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[WZCZ-8615] [data modyf: 30-01-2008 08:49]
[14] Masova kul'tura. Kritični zauvaženna filosofiv XX stolitta / Roman Sapeńko
// W: Aktual'ni filosofs'ki ta kul'turologicni probl'emi sucasnosti : al'manach; zbirnik naukovich prac / M.M. Brovko, O.G. Šutov . 16 .- Kiiv : Vidavničij centr KNLU, 2005 - s. 150--156
Kod: MOR-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[WZCZ-8578] [data modyf: 07-08-2015 10:21]
[15] Misliteli frankfurts'koi školi i problemi masovoj kul'turi / Roman Sapeńko
// W: Aktual'ni problemi istorij, teorij ta praktiki chudozn'oj kul'tury .- Kiiv : Vidavnictvo "Milenium", 2005 - (Zbirnik Naukovih Prac) .- Vipusk 14 - s. 240--247
Kod: MOR-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[WZCZ-8577] [data modyf: 30-01-2008 08:50]
[16] Reklama ak kulturnij fenomen u svitli "novoi morali" / Roman Sapeńko
// W: Aktual'ni filosofs'ki ta kul'turologicni probl'emi sucasnosti : zbirnik naukovich prac . 13 .- Kiiv : Vidavničij centr KNLU, 2004 - s. 277--282
Kod: MOR-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[WZCZ-7307] [data modyf: 07-08-2015 10:21]
[17] Ideał doskonałości absolutnej. Bóg i deifikacja stworzenia / Mikołaj Łosski; tł. z ros. / Roman Sapeńko
// W: Niemarksistowska filozofia rosyjska : antologia tekstów filozoficznych XIX i pierwszej połowy XX wieku. Cz. 2 * / red. i wybór Lilianna Kiejzik .- Łódź : Wydaw. "Ibidem", 2002 - s. 91--105 .- ISBN: 8388679201
Kod: ROZ-2    BibTeX   (pkt: 0)
[WZCZ-5717] [data modyf: 07-08-2015 10:20]
[18] Personalistyczna teodycea i dogmaty cerkwi / Mikołaj Łosski; tł. z ros. / Roman Sapeńko
// W: Niemarksistowska filozofia rosyjska : antologia tekstów filozoficznych XIX i pierwszej połowy XX wieku. Cz. 2 * / red. i wybór Lilianna Kiejzik .- Łódź : Wydaw. "Ibidem", 2002 - s. 193--203 .- ISBN: 8388679201
Kod: ROZ-2    BibTeX   (pkt: 0)
[WZCZ-5720] [data modyf: 07-08-2015 10:20]
[19] Teoria Augusta Comte,a o trzech fazach rozwoju umysłu / Włodzimierz Sołowjow; tł. z ros / Roman Sapeńko
// W: Niemarksistowska filozofia rosyjska : antologia tekstów filozoficznych XIX i pierwszej połowy XX wieku. Cz. 2 * / red. i wybór Lilianna Kiejzik .- Łódź : Wydaw. "Ibidem", 2002 - s. 207--220 .- ISBN: 8388679201
Kod: ROZ-2    BibTeX   (pkt: 0)
[WZCZ-5721] [data modyf: 07-04-2003 18:03]
[20] Filozof i Sofia. Zasada absolutna jako jedność (zasada monizmu); tł. z ros. / Roman Sapeńko
// W: Niemarksistowska filozofia rosyjska : antologia tekstów filozoficznych XIX i pierwszej połowy XX wieku. Cz. 1 * / Red., wybór, przedm. Lilianna Kiejzik .- Łódź : Wydaw. "Ibidem", 2001 - s. 65--71 .- ISBN: 8388679066
Kod: ROZ-2    BibTeX   (pkt: 0)
[WZCZ-5709] [data modyf: 07-08-2015 10:22]
[21] Moral'ni problemi kul'turi i etika reklami / Roman Sapeńko
// W: Aktual'ni problemi istorij, teorij ta praktiki chudozn"oj kul'tury .- Kijv : Ministerstvo Kul'turi i Mistectv Ukrajni, 2001 - (Zbirnik Naukovih Prac ; Vyp. 7, c. 2) - s. 58--64
Kod: MOR-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[WZCZ-5666] [data modyf: 21-03-2003 11:28]
[22] O filozofii w Rosji / Ernest Radłow; tł. z ros. / Roman Sapeńko
// W: Niemarksistowska filozofia rosyjska : antologia tekstów filozoficznych XIX i pierwszej połowy XX wieku. Cz. 1 * / Red., wybór, przedm. Lilianna Kiejzik .- Łódź : Wydaw. "Ibidem", 2001 - s. 57--60 .- ISBN: 8388679066
Kod: ROZ-2    BibTeX   (pkt: 0)
[WZCZ-5708] [data modyf: 07-08-2015 10:22]
[23] Powstanie i rozwój filozofii rosyjskiej / Wasyl Zienkowski; tł. z ros. / Roman Sapeńko
// W: Niemarksistowska filozofia rosyjska : antologia tekstów filozoficznych XIX i pierwszej połowy XX wieku. Cz. 1 * / Red., wybór, przedm. Lilianna Kiejzik .- Łódź : Wydaw. "Ibidem", 2001 - s. 47--56 .- ISBN: 8388679066
Kod: ROZ-2    BibTeX   (pkt: 0)
[WZCZ-5707] [data modyf: 07-04-2003 16:22]
[24] Etika i mistectvi reklami / Roman Sapeńko
// W: Aktual'ni filosofs'ki ta kul'turologicni probl'emi sucasnosti : zbirnik naukovich prac .- Kiev : Tovaristvo "Znanija" Ukraini, 2000 - s. 317--321 .- ISBN: 9667443663
Kod: MOR-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[WZCZ-1980] [data modyf: 07-08-2015 10:22]
[25] Przemoc w mediach / Roman Sapeńko
// W: Edukacja kulturalna dzieci i młodzieży : Kongres Kultury Polskiej 2000 .- Zielona Góra : Regionalne Centrum Animacji Kultury w Zielonej Górze, 2000 - s. 425--434 .- ISBN: 838805970X
Kod: MOR-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[WZCZ-1921] [data modyf: 07-08-2015 10:22]
[26] Wartości ekologiczne w reklamie / Roman Sapeńko
// W: Polityka ekologiczna III Rzeczypospolitej .- Bydgoszcz : Wydaw. Uczelniane Akademii Bydgoskiej, 2000 - s. 433--442 .- ISBN: 8370963609
Kod: MOR-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[WZCZ-1941] [data modyf: 07-08-2015 10:20]
[27] Modelowanie kultury w reklamie / Roman Sapeńko
// W: Zarządzanie i finansowanie w systemie edukacji w Polsce a integracja z Unią Europejską .- Zielona Góra : Wydaw. WSP, 1999 - s. 111--117 .- ISBN: 8386832819
Kod: MOR-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[WZCZ-4662] [data modyf: 07-08-2015 10:20]
[28] Natura w reklamie / Roman Sapeńko
// W: Kultura ekologiczna - Transformacja - Biznes : materiały Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej .- Bydgoszcz : Bydgoskie Towarzystwo Naukowe, 1999 - s. 126--135 .- ISBN: 8390132915
Kod: MOR-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[WZCZ-1940] [data modyf: 07-08-2015 10:21]
[29] Estetičeskoe otnošenie i problema social'noj aktovnosti iskusstva / Roman Sapeńko
// W: Etika i estetika : respublikanskij mežduvedomstvennyj naučnyj sbornik .- Kiev : Izdatel'skoe Obedinenie "Viša škola", 1987 - s. 80-85
Kod: MOR-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[WZCZ-10096] [data modyf: 12-05-2008 08:30]
3. Artykuły w czasopismach (CZASOP)

Uwaga!. Pokazane w nawiasach liczby oznaczają całkowitą wartość punktową danej publikacji. W przypadku publikacji wieloautorskich poszczególni jej autorzy otrzymują tylko pewną część tych punktów, zgodnie z odpowiednimi zasadami obowiązującymi na UZ.
[1] Rozważny posthumanizm i romantyczny transhumanizm - niektóre przypadki kina / Roman Sapeńko // Rocznik Lubuski: Transhumanizm a kontrintuicyjnośc mitycznego obrazu człowieka .- 2016, T. 42, cz. 2, s. 97--113, ISSN: 0485-3083, : bibliogr.summ.
Słowa kluczowe: human nature, posthumanism, transhumanism
Kod: CZR-WYKAZ    BibTeX   (pkt: 11)
[AWCZ-21015] [data modyf: 30-05-2017 10:50]
[2] Rozważny posthumnanizm i romantyczny transhumanizm - niektóre przypadki kina / Roman Sapeńko // Rocznik Lubuski: Transhumanizm a kontrintuicyjność mitycznego obrazu człowieka .- 2016, t. 42, cz. 2, s. 97--113, ISSN: 0485-3083,
Słowa kluczowe: Turing test, creativity, electronic personae, human nature, identity, posthumanism, singularity, symbolic thinking, transhumanism
Kod: CZR-WYKAZ    BibTeX   (pkt: 11)
[AWCZ-20933] [data modyf: 24-01-2017 09:29]
[3] Reklama jako fenomen transkulturowy / Roman Sapeńko // Szkice Humanistyczne .- 2013, Tom XIII, Nr 2-3, s. 87--98, ISSN: 1642-6363, : bibliogr.summ.
Słowa kluczowe: advertising, hybridization, hybrydowość, inter-media, intermedialność, popular art, reklama, sztuka popularna, transculturation, transkulturowość
Kod: CZR-WYKAZ    BibTeX   (pkt: 5)
[AWCZ-17583] [data modyf: 07-08-2015 09:30]
[4] Od Obcego do Innego = Vom Fremden zum Anderen / Roman Sapeńko // Pro Libris .- 2011, nr 1-2, s. 6--21, ISSN: 1642-5995, : bibliogr.
Kod: CZR-INNE3    BibTeX   (pkt: 0)
[AWCZ-16273] [data modyf: 28-11-2012 12:22]
[5] Skoworoda - kozacki syn, pierwszy filozof Ukrainy / Roman Sapeńko // Strony: opolskie pismo społeczno-kulturalne .- 2011, 3-4, s. 8--13, ISSN: 1233-1805, : bibliogr.
Kod: CZR-WYKAZ    BibTeX   (pkt: 2)
[AWCZ-16272] [data modyf: 28-11-2012 12:22]
[6] Televizijna kul'tura - popularne mistectvo - reklama / Roman Sapeńko // Art-Kursiv .- 2010, 4, s. 14--17
Kod: CZR-INNE    BibTeX   (pkt: 0)
[AWCZ-14954] [data modyf: 09-08-2010 10:15]
[7] Globalizacia, suspilni zmini i reklama / Roman Sapeńko // Kul'tura i sučasnist': al'manach .- 2007, 1, s. 101--107
Kod: CZR-INNE    BibTeX   (pkt: [0])
[AWCZ-12986] [data modyf: 12-05-2008 08:34]
[8] Sučasni vimiri masovoj kul'turi : global'nij presing amerikanskich cinnostej žitta / Roman Sapeńko // Gumanitarnij časopis .- 2007, 1, s. 72--80
Kod: CZR-INNE    BibTeX   (pkt: [0])
[AWCZ-12987] [data modyf: 12-05-2008 08:37]
[9] Popularne ministectvo i princip mimezisu (vid aristotelivskoj koncepcii mistectva do mistectva popularnogo) / Roman Sapeńko // Naukovij časopis Nacionalnogo pedagogičnogo universitetu im. M.P. Dragomanova .- 2006, s. 184--194, ISSN: 2311-2220,
Kod: CZR-INNE    BibTeX   (pkt: [0])
[AWCZ-12889] [data modyf: 26-03-2008 10:21]
[10] Utvorenna masovogo suspil'stva : faktori sociokul'turnich zmin / Roman Sapeńko // Kul'tura i sučasnist': al'manach .- 2005, 1, s. 45--50
Kod: CZR-INNE    BibTeX   (pkt: [0])
[AWCZ-11177] [data modyf: 07-08-2015 10:21]
[11] Vzaemodia reklami i telebačenna: evolucia vidčuttevoi kul'turi / Roman Sapeńko // Visnik Deržvnoi Akademii Kerivnich Kadriv Kul'turi i Mistectv .- 2005, 3, s. 11--16
Kod: CZR-INNE    BibTeX   (pkt: [0])
[AWCZ-11175] [data modyf: 07-08-2015 10:21]
[12] Vzaimootnošenia iskusstva i reklamy / Roman Sapeńko // Gumanitarnij časopis .- 2005, 2, s. 34--40
Kod: CZR-INNE    BibTeX   (pkt: [0])
[AWCZ-10430] [data modyf: 07-08-2015 10:21]
[13] XX-j vek: kritika massovoj kul'tury - strach pered tolpoj / Roman Sapeńko // Gumanitarnij časopis .- 2005, 4, s. 61--66
Kod: CZR-INNE    BibTeX   (pkt: [0])
[AWCZ-11176] [data modyf: 07-08-2015 10:21]
[14] Reklama u estetosfery modi / Roman Sapeńko // Naukovij časopis Nacionalnogo pedagogičnogo universitetu im. M.P. Dragomanova .- 2004, s. 179-187, ISSN: 2311-2220,
Kod: CZR-INNE    BibTeX   (pkt: [0])
[AWCZ-10253] [data modyf: 07-08-2015 10:22]
[15] Svidomist' "masovogo suspilstva" - zahidnoevropejs'kij kontekst / Roman Sapeńko // Visnik Deržvnoi Akademii Kerivnich Kadriv Kul'turi i Mistectv .- 2004, 4, s. 14--18
Kod: CZR-INNE    BibTeX   (pkt: [0])
[AWCZ-10252] [data modyf: 08-03-2008 13:26]
[16] Geneza ponatta "Masova svidomist'" u filosofs'kij zachidnoevropejs'kij dumci / Roman Sapeńko // Visnik Deržvnoi Akademii Kerivnich Kadriv Kul'turi i Mistectv .- 2003, 4, s. 15--19
Kod: CZR-INNE3    BibTeX   (pkt: [0])
[AWCZ-9665] [data modyf: 07-08-2015 10:21]
[17] Świadomość mityczna w reklamie / Roman Sapeńko // Management .- 1999, Vol. 3, no 2, s. 134--144, ISSN: 1429-9321, : bibliogr.rys.summ.
Kod: CZR-WYKAZ    BibTeX   (pkt: [6])
[AWCZ-11397] [data modyf: 05-10-2007 14:24]
[18] Sposoby projektowania przekazu reklamowego / Roman Sapeńko // Management .- 1997, nr 2, s. 97--109, ISSN: 1429-9321, : rys.
Kod: CZR-WYKAZ    BibTeX   (pkt: [6])
[AWCZ-11483] [data modyf: 05-10-2007 14:33]
4. Publikacje recenzowane w innych wydawnictwach ciągłych (INNE-REC)

Uwaga!. Pokazane w nawiasach liczby oznaczają całkowitą wartość punktową danej publikacji. W przypadku publikacji wieloautorskich poszczególni jej autorzy otrzymują tylko pewną część tych punktów, zgodnie z odpowiednimi zasadami obowiązującymi na UZ.
[1] Fajdros / Aleksy F. Łosiew; tł.z j. ros. / Roman Sapeńko // W: Lectiones & Acroases Philosophicae - (Kolokwia Platońskie. "Fajdros") .- 2013, VI, 2, s. 273--288, ISSN: 2082-9221,
Kod: TLU-A    BibTeX   (pkt: 0)
[AWI-9861] [data modyf: 22-07-2015 09:44]
[2] Od tłumacza / Roman Sapeńko // W: Lectiones & Acroases Philosophicae - (Kolokwia Platońskie. "Fajdros") .- 2013, VI, 2, s. 269--272, ISSN: 2082-9221,
Kod: CIA-WYKAZ    BibTeX   (pkt: 4)
[AWI-9862] [data modyf: 22-07-2015 09:45]
[3] Svidomist' "Masovogo Suspil'stva" - zachidnoevropejs'kij kontekst / Roman Sapeńko // W: Kiivs'ke Muzikoznavstvo .- 2003, 11, s. 18--25
Kod: CIA-JED    BibTeX   (pkt: [0])
[AWI-6582] [data modyf: 07-08-2015 10:21]
[4] Iskusstvo reklamy kak fenomen kul'tury / Roman Sapeńko // W: Kiivs'ke Muzikoznavstvo - (Zbirka Statej) .- 2001, no 6, s. 304--312 : bibliogr.
Kod: CIA-JED    BibTeX   (pkt: [0])
[AWI-3767] [data modyf: 22-01-2003 12:36]
[5] Mif, cennost i obraz v reklame / Roman Sapeńko // W: Aktualni problemy istorii, teorii ta praktiki chudoznoj kul'tury - (Zbirnik Naukovih Prac ; 4-5) .- 2000, no 2, s. 55--63 : bibliogr.
Kod: CIA-JED    BibTeX   (pkt: [0])
[AWI-3506] [data modyf: 22-01-2003 12:27]
[6] Estetizacja massovoj kul'tury / Roman Sapeńko // W: Aktualni problemy istorii, teorii ta praktiki chudoznoj kul'tury - (Zbirnik Naukovih Prac ; 2) .- 1998, no 1, s. 71--77
Kod: CIA-JED    BibTeX   (pkt: [0])
[AWI-3486] [data modyf: 07-08-2015 10:22]
[7] Poznavatel'noe esteticeskoe u Aristotelja / Roman Sapeńko // W: Vestnik Priazovskogo Gosudarstvennogo Techniceskogo Universiteta .- 1998, no 5, s. 42--45 : rys.
Kod: CIA-JED    BibTeX   (pkt: [0])
[AWI-2960] [data modyf: 07-08-2015 10:22]
[8] Estetyczność produktu utylitarnego / Roman Sapeńko, Zbigniew Szymaniak // W: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Inżynierskiej - (Nauki Społeczne i Ekonomiczne ; nr 12) .- 1986, Vol. 76, s. 55--64
Kod: CIA-JED    BibTeX   (pkt: [0])
[AWI-7607] [data modyf: 07-08-2015 10:21]
5. Materiały konferencyjne (KONF)

[1] SMI kak "kommunikacionnyj medium" sobremennoj kul'tury: teoretiko-metodologičeskij akcent / Roman Sapeńko // W: Religiâ, religijnist', filosofiâ i gumanitaristika u sučasnomu informacijnomu prostori: nacional'nij i internacional'nij aspekti : Zbirnik naukovih prac' (za materialami IX Mižnarodnoi haukovo-praktičnoi konferencii vid 29 po 30 grudnâ 2014 roku). -, Ukraina, 2014 .- Rubižne - Harkiv - Kiiv - Žitomir - Baku - Niš - Zelena Gura : Ministerstvo Osviti i Nauki Ukraini, 2014, s. 64--66
Kod: KON-ANG    BibTeX   (pkt: 0)
[KONF-22080] [data modyf: 17-02-2016 13:24]
[2] Koncepcia mifa A.F. Loseva v kontekste sovremennoj teorii pis'mennosti / Roman Sapeńko // W: Tvorčestvo A.F. Loseva v kontekste otečestvennoj i evropejskoj kul'turnoj tradicii : cz. 1. Moskva, Rosja, 2013 .- Moskva : [brak wydawcy], 2013, s. 179--189
Kod: KON-H-NANG    BibTeX   (pkt: 4)
[KONF-21118] [data modyf: 07-08-2015 10:19]
[3] Vid massovoj kul'turi do kul'turi popularnoj / Roman Sapeńko // W: Molod' u sučasnomu sviti: filosofs'ko-kul'turologični vimiri. Kiiv, Ukraina, 2009 .- Kiiv : Vidavničij centr KHLU, 2009, s. 321-323
Kod: KON-NANG    BibTeX   (pkt: 0)
[KONF-19384] [data modyf: 17-11-2009 11:25]
[4] Globalizacja, kultura popularna i reklama / Roman Sapeńko // W: Wymiary globalizacji : aspekty społeczno-ekonomiczne. Opole, Polska, 2001 .- Opole : Wydawnictwa Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji, 2002, s. 79--91 .- ISBN: 8388980025
Kod: KON-NANG    BibTeX   (pkt: 0)
[KONF-14984] [data modyf: 07-08-2015 10:20]
[5] Miejsce reklamy w przemianach społecznych / Roman Sapeńko // W: Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem : Konferencja naukowa. Garbicz, Polska, 2002 .- Zielona Góra : Redakcja Wydaw. Matematyczno-Ekonomicznych, 2002 .- T. 2, s. 29--39 .- ISBN: 8389042037
Kod: KON-NANG    BibTeX   (pkt: 0)
[KONF-15181] [data modyf: 07-08-2015 10:20]
[6] Telewizyjna przestrzeń społeczna - nadrealne socjum w programie Big Brother / Jolanta Kostecka, Roman Sapeńko // W: Polskie doświadczenia w kształtowaniu społeczeństwa informacyjnego : dylematy cywilizacyjno-kulturowe : Materiały ogólnopolskiej konferencji naukowej. Kraków, Polska, 2001 .- Kraków : Wydział Nauk Społecznych Stosowanych AGH, 2002, s. 461--467 .- ISBN: 8391290026
Kod: KON-NANG    BibTeX   (pkt: 0)
[KONF-14945] [data modyf: 07-08-2015 10:21]
[7] Nasil'stvo u mas-media / Roman Sapeńko // W: Molod'' u sucasnomu sviti : moral'no-esteticni ta kul'turologicni vimiri : Materiali nauk. prakt. konferencii. Kiev, Ukraina, 2001 .- Kiev : [brak wydawcy], 2001, s. 178--181 .- ISBN: 9667435539
Kod: KON-NANG    BibTeX   (pkt: 0)
[KONF-14983] [data modyf: 18-09-2002 10:20]
[8] Reklama a ekologia / Roman Sapeńko // W: Ekologia Pogranicza. Gorzów Wlkp. - Łagów Lubuski, Polska, 2000 .- Gorzów Wlkp. : IBEN, 2000, s. 282--290
Słowa kluczowe: ekologia, reklama

Kod: KON-NANG    BibTeX   (pkt: 0)
[KONF-9650] [data modyf: 07-08-2015 10:20]
[9] Komunikat reklamowy w perspektywie semiotycznej / Roman Sapeńko // W: Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem : IV Konferencja naukowa. Zielona Góra, Polska, 1999 .- Zielona Góra : Wydaw. PZ, 1999, s. 289--296
Kod: KON-NANG    BibTeX   (pkt: 0)
[KONF-8625] [data modyf: 07-08-2015 10:20]
[10] Problem natury w reklamie / Roman Sapeńko // W: Ekologia Pogranicza : IV Polsko-Niemiecka Konferencja Naukowa. Gorzów Wlkp. - Łagów Lubuski, Polska, 1999 .- Gorzów Wlkp. : IBEN, 1999, s. 58--62
Słowa kluczowe: marketing, natura, reklama, środowisko naturalne

Kod: KON-NANG    BibTeX   (pkt: 0)
[KONF-9611] [data modyf: 07-08-2015 10:21]
[11] Etyczne aspekty reklamy / Roman Sapeńko // W: Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem : III Konferencja naukowa. Zielona Góra, Polska, 1998 .- Zielona Góra : Wydaw. PZ, 1998, s. 271--280
Kod: KON-NANG    BibTeX   (pkt: 0)
[KONF-8528] [data modyf: 07-08-2015 10:22]
[12] Reklama w przestrzeni kultury / Roman Sapeńko // W: Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem : II Konferencja Naukowa. Zielona Góra, Polska, 1997 .- Zielona Góra : Wydaw. PZ, 1997, s. 248--261
Kod: KON-NANG    BibTeX   (pkt: 0)
[KONF-15889] [data modyf: 22-10-2003 11:42]
[13] O wartościach w reklamie / Roman Sapeńko // W: Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem : konferencja naukowa. Zielona Góra, Polska, 1996 .- Zielona Góra : Wydaw. PZ, 1996, s. 142--149
Kod: KON-NANG    BibTeX   (pkt: 0)
[KONF-15930] [data modyf: 30-10-2003 12:06]
[14] Świadomość estetyczna a świadomość społeczna / Roman Sapeńko // W: Świadomość społeczna : [materiały konferencyjne]. Zielona Góra, Polska, 1983 .- Zielona Góra : WSP, 1984 .- T. 1, s. 27--34
Kod: KON-NANG    BibTeX   (pkt: 0)
[KONF-18078] [data modyf: 07-08-2015 10:21]
6. Prace zbiorowe (Redakcje naukowe czasopism, prac zbiorowych, monografii, podręczników, numerów specjalnych czasopism) (RED)

[1] Rocznik Lubuski : Transhumanizm a kontrintuicyjność mitycznego obrazu człowieka / (Red.) Roman Sapeńko, Maciej Czeremski .- Zielona Góra : Lubuskie Towarzystwo Naukowe, 2016, t. 42, cz. 2, 234 s. .- ISSN: 0485-3083
Kod: RED-C-NANG    BibTeX   (pkt: 0)
[RED-5538] [data modyf: 24-01-2017 09:36]
7. Raporty, recenzje, konkursy (RAP-REC)

[1] Hudožne mislennă: ectetiko-kul'turologičnij diskur / / Olena Poliščuk .- Kijów , 2007 (Rec.) .- Myślenie artystyczne jako przesłanka twórczości / Roman Sapeńko // Literatura i Kultura Popularna .- 2013, XIX, s. 177--181
Kod: REC-KSI    BibTeX   (pkt: 0)
[2] Kategoria piękna a ideał społeczny / / Leonid Stołowicz .- Wrocław , 1982 (Rec.) Roman Sapeńko, Zbigniew Szymaniak // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Inżynierskiej .- 1986, 76
Kod: REC-KSI    BibTeX   (pkt: 0)


kontakt techniczny: skep@bu.uz.zgora.pl
© 2001-2016 Uniwersytet Zielonogórski